wtorek, 9 lutego 2016

Nowy ja !

Siemka. Jak się pewnie zastanawiacie, a może już nawet nie, co jest powodem mojej nieobecności na blogu. Ostatnio u mnie dzieję się bardzo dużo. Pracowałem, już nie pracuję. Brałem udział w sesjach zdjęciowych. Do tego należy dopisać zajęcia teatralne w Zielonej Górze oraz zbliżający się finał mistera roku w Krakowie :) Blog jest po części mną dlatego też nie mogę go usunąć. Z czasem będzie myślę więcej postów lecz tematyka bloga się troszkę, a nawet diametralnie zmieni. Nie będzie tutaj już recenzji książek (może czasami jakaś się ukaże). Teraz stawiam na modeling i aktorstwo. Tu potrzebny jest mi czas na coś zupełnie innego. Tym krótkim postem chciałbym Was zachęcić do dalszego śledzenia lub oddalenia swojej substrykcji wobec mojego konta. Z góry Was przepraszam, że musieliście tyle czekać na jakieś słowa wytłumaczenia. W następnym poście pochwale się wam jak wyglądała moja sesja, opisze też jak wygląda taka praca od kuchni. Myślę, że może to niektórych zainteresować. Dziękuję za wyrozumiałość i pozdrawiam serdecznie! Kocham Was!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy oddany komentarz. Jest to dla mnie niezwykła motywacja do dalszego działania ;)