niedziela, 1 lutego 2015

Piosenka lekiem w chorobie .

Witajcie. Z racji tego, że dziś dopadła mnie grypa i nie mam ochoty zupełnie na nic, postanowiłem napisać parę słów na blogu.

Nie ma nic gorszego jak w słoneczny,pełen biegających dzieci i spacerujących osób po parku dniu okazało się ,że złapała nas grypa albo inne wredne choróbsko. No cóż. Życie bywa okrutne, jednak można sobie poprawić humor dobrą książką i idealnie pasującą muzyką w tle. Ja wybrałem 50 twarzy Greya. Wiem, jest to dość kontrowersyjna powieść, a oprócz tego, zalicza się do erotyki kobiecej. Jednak co z tego! Tyle osób popularyzuję tę książkę, a mi przydałoby się wiedzieć jak się na jej temat wypowiedzieć.
Z tego własnie względu pierwszą piosenką, którą wybrałem jest :

Dobra. Jednak na jednej piosence playlista się nie kończy. Czas podać coś co troszkę pobudzi nasz umysł. Coś energicznego co sprawi, że pojawi się uśmiech na naszych twarzach. Szczerze mówiąc nigdy nie przepadałem za gatunkiem disco polo, ale przecież ten utwór jest boski <3


Gdy już posłuchamy zabawnego utworu to czas jednak powrócić do czegoś bardziej wartościowego.
Na myśli mam piosenkę, która pobudzi nasze zmysły i możliwe, że nawet wzruszy swoją wartościowością. 


Ważne jest, aby playlista była dość różnorodna. Nie możemy słuchać samych smętów. To doprowadzi do jakiejś straszliwej depresji! Ani samych wesołych piosenek, które nałożą nam różowe okulary na oczy. Rzeczywistość nie jest taka kolorowa. Czas więc na treść, która mnie osobiście zachwyciła


Nie obyłoby się bez mojej ukochanej Rihanny, na którą zawsze mam ochotę ;) Mimo, że do jej ósmego albumu jeszcze daleko, ja cały czas słucham jej piosenek z uśmiechem na twarzy.


Do takich piosenek mogę również zaliczyć Grzegorza Hyżego, który jest moim faworytem z polskich wokalistów. Wybrałem jego swa utwory, z którymi warto się zapoznać :) 




Może to na tyle. Nie mam siły więcej pisać. Oczy mi tak łzawią, że już prawi nic nie widzę :/  Choroba nie sługa. Mam nadzieję jednak, że szybko mi przejdzie i zacznę na nowo pisać. Prosze was o podanie swoich playlist. Postaram się wszystko przesłuchać. W końcu co tu innego robić ;) Do następnego razu. 3majcie się. Pozdrawiam !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy oddany komentarz. Jest to dla mnie niezwykła motywacja do dalszego działania ;)