czwartek, 8 stycznia 2015

Kalendarzyk literacki 2015 r.

                                              CZWARTEK
                                                 8 stycznia


                         Ujrzałam go: me lice spłonęło, pobladło,
                         Dziwne zmieszanie jakieś na duszę mi 
                                                                                  padło,

                         Oczy przestały widzieć, dech zamarł mi
                                                                                w łonie,

                         Uczułam, iż me ciało drży całe i płonie.

                                                                           Jean Baptise Racine

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy oddany komentarz. Jest to dla mnie niezwykła motywacja do dalszego działania ;)