poniedziałek, 22 grudnia 2014

Życzenia świąteczne i to na razie tyle ;)

 Witajcie. Jak widzicie na zdjęciach, święta pełną parą. Zanim przejdę do życzeń napiszę parę słów podzięki za ten rok...

Ahhh... Czas leci nieubłaganie. Pamiętam jak dopiero zaczynałem prowadzić bloga i cieszyłem się gdy osiągnąłem poziom 100 wyświetleń. Taką ogromną radość sprawiła mi świadomość, że piszę tego bloga jeszcze dla kogoś. Następnie przybyło kolejne 100 i 100 itd. W końcu uzbierało się prawie 30 tysięcy!. Nie wiem w sumie jak mam ująć to w słowa ponieważ jestem bardzo szczęśliwy, że mogę dzielić się swoją pasją z innymi. To dla mnie ogromna przyjemność. Mimo, że nie prowadzę go systematycznie, moje posty nie osiągają kolosalnych wyników, a moja pisownia nie jest na poziomie polonistyki to wiem, że jesteście i mimo wszystko wspieracie mnie. Za to ogromne dzięki ;)

Zaczęło się od książki "Anioły i demony" Dana Browna, następnie kolejne recenzję, a raczej opisy przeczytanych powieści. Po jakimś czasie wystartował pierwszy konkurs gdzie była do wygrania książka " Jedz, módl się, kochaj". Gdy kolejne recenzję napływały, powstała zakładka w stylu "Moje książki" gdzie publikuję swoją rozwijającą się biblioteczkę. Między czasie blog przeszedł ok 2816538712563 poprawek, zmian wyglądu, czcionki itp. Gdy już dojrzałem do stanu w miarę normalnego pisania, wprowadziłem zabawę "Gatunkowy miesięcznik". Może za dużo ludzi udziału nie brało ale chyba było warto? :) W tym momencie siedzę sobie i piszę ten tekst nie zważając na błędy ortograficzne i interpunkcyjne. Czy teraz to ważne ? Chyba liczy się przekaz hehe. Wiele osób, śmiało się z mojej pisowni, błędów itp. Ja się tego nie wstydzę. Powiem szczerze, że nigdy przed prowadzeniem tej strony nie czytałem książek ani nie pisałem takich form wypowiedzi(ani żadnych innych). Prowadzenie jej miało na celu wzbogacić moje słownictwo i poprawić pisownie. Jak zajrzycie na pierwsze kilka postów zauważycie, że nie było za wiele dobrego:)) Myślę, że jest o niebo lepiej choć wiem, że nie idealnie. Obiecuję jednak, że staram się jak najlepiej poprawiać.






Nie będę więcej zanudzał i przejdę do życzeń.
Także ten...( Boże nigdy nie byłem w tym dobry). Z okazji zbliżających się świąt... Nie! To za banalne. Może napiszę tak:

Co roku ludzie życzą tego samego
* wesołych świąt
*szczęśliwego nowego roku
*dużo zdrowia
*dużo szczęścia
*dużo pomyślności

Ja życzę Wam radości z tego, że możecie spędzić ten dzień/dni w gronie rodzinnym. Po za tym chcę aby w tym roku w święta stało się coś magicznego, innego, aby ten dzień stał się jeszcze bardziej wyjątkowy. Prezentów nie koniecznie bogatych ale takich, które Was ucieszą i wzruszą ;) Jeżeli chodzi o Nowy Rok to na pewno udanej zabawy( nie ważne czy domówka, polsat, tvn czy miejski). Bez porannej choroby alkoholowej i co najważniejsze "Niezapomnianej" z naciskiem na to słowo imprezy ;) W nowym roku mogę życzyć wam tylko większego powera do pacy, czerpania radości z nawet pozornie negatywnej rzeczy. W końcu każda porażka = lekcja. Pozdrawiam Was bardzo serdecznie no i oczywiście mimo wszystko co napisałem nie obyłoby się bez standardowego " Wesołych Świąt" !!!

8 komentarzy:

  1. Tobie życzę przede wszystkim spokojnych i rodzinnych świąt :) I masy książek pod choinką :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Radości z czasu spędzonego z bliskimi oraz tego, by to coś magicznego było naprawdę magiczne:)
    Pozdrawiam serdecznie:) Gośka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych Świąt spędzonych w gronie najbliższych! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezapomnianych Świąt i wspaniałego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy oddany komentarz. Jest to dla mnie niezwykła motywacja do dalszego działania ;)