czwartek, 20 listopada 2014

Versatile Blogger - Nominacja nadeszła !

Może na wstępie przywitam się z Wami po długiej nieobecności! :))
Zostałem nominowany do zabawy: Versatile Blogger

Co to takiego? 
Jest to zabawa polegająca na nominowaniu poszczególnych osób. W ten sposób, teraz taki sobie ja muszę napisać 7 faktów o sobie. Nominowała mnie Ensorceele Mija za co jestem jest bardzo wdzięczny ;)

Przejdźmy zatem do prześwietlania mojej osoby !

1. Mieszkam na wsi. To jest miejsce, w którym lubię przebywać lecz patrząc w przyszłość wiem, że będzie ono dla mnie więzieniem. Wiele osób, które mieszkają w dużych miastach zaczną pukać się w głowę ale powiem tak. Bardzo chciałbym mieszkać w Warszawie. Nie podoba mnie się ciągłe siedzenie w domu albo spacer po lesie. Wolę bardziej ekstremalne warunki sprawowania się. Chce latać po mieście w poszukiwaniu jakiejś pracy, castingu

2.Właśnie w poprzednim napisałem: Casting. Co ja przez to rozumiem? Chciałbym szukać dla siebie miejsca w filmach, reklamach i tego typu rzeczach. Kręci mnie to, nawet bardzo. Ale od czegoś trzeba zacząć, więc postanawiam sobie iść na...

3.Studia dziennikarskie. Chciałbym poczuć się jak ten człowieczek, o którym ludzie oglądając jakiś program, wydarzenie, czy reportaż, nawet nie myślą. Wiem, że to głupie ale ja po prostu siebie w tym widzę ;) Nie wyobrażam sobie pracować w biurze gdzie tylko się siedzi i sprawdza rachunkowość. NUUUUUUDA! A w gastronomi nie ma szans...Bieganie i podlizywanie się to moja specjalność ;)

4.Chodzę do Technikum Gastronomicznego w Zielonej Górze.  Wybrałem ten kierunek z powołania lecz mój stan zdrowia zablokował mi moje wcześniejsze plany na przyszłość. Chciałem zostać szefem kuchni, zdobyć gwiazdkę itp. Jak się okazuję. Mój cudowny kręgosłup nie zniósłby noszenia garów...

5. Nazywa się potocznie czy nie potocznie(sam nie wiem) "martwica mięśni około kręgowych" Może brzmi groźnie ale wydaję mnie się, że aż takie nie jest! ;)) Jak się dowiedziałem od ortopedy, powinienem tylko siedzieć w domu i nawet nie dźwigać plecaka do szkoły bo to może mi zaszkodzić. Ale co jak co, w końcu jestem młody i coś się mi od życia należy!

6. Nie stosuję się do zaleceń lekarza, chce korzystać z życia pełną piersią. Gdyby stan miał się pogorszyć to i tak się to stanie, a wtedy będę żałował, że czegoś nie zrobiłem. Staram się w miarę swoich możliwości fizycznych i finansowych spełniać swoje pasje ;)

7.A tak ogólnikowo jak to się często biografie zaczynają to powiem krótko : Nazywam się Krystian Gryszkiewicz. Urodziłem się 10 lipca 1996r (18 lat). Mieszkam niedaleko Zielonej Góry i tu się wychowałem. Nie mam ojca ale nie jest to kwestia jego śmierci...

Dziękuję bardzo za nominację. Trochę się martwię czy moje fakty nie są zbyt otwarte i szczere jak na blogosfere ale cóż. Taki jestem ! :)
Chciałbym nominować Wszystkich, którzy przeczytali ten tekst. Wiem, że osób nie będzie dużo więc dacie radę hahah. Odpowiadać możecie u siebie na blogu jak i tutaj w komentarzu :) Pozdrawiam!

11 komentarzy:

  1. Dzięki za odpowiedź na nominację :)
    Widzę, że masz dokładnie sprecyzowane plany na przyszłość, dlatego życzę powodzenia w realizacji! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję. I jeszcze raz dziękuję za te powodzenia ! :)

      Usuń
  2. Haha czyli jestem nominejszen xD dobry myk z tym nominowaniem :P muszę go "zgapić".
    18 lat? człowiekuuuuu kiedy to było :P to ja stara dupa już :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i starsza. Nie wiem. Dobrze, że wpadasz, rozmawiasz i jestes otwarta :) "nominejszen" hahahah niby starsza? :O

      Usuń
    2. http://literackafantazja.blogspot.com/2014/11/versatile-blogger-1.html

      nie niby a starsza :D o 5 lat! :D

      Usuń
    3. A tam, nie ma co narzekać :P Oboje jesteśmy w pięknym wieku ;)

      Usuń
    4. No ja to jestem wcielenie piękności :D

      Usuń
    5. Nieludzko piękni pozdrawiają ! :) ) )

      Usuń
  3. Widzę, że jesteśmy z tego samego rocznika :). W związku z tym, że przeczytałam Twój post powinnam odpowiedzieć na nominację ;) ale chyba nic z tego... matura, matura. Nie mam praktycznie czasu na odwiedzanie swojego bloga. No i co mogę jeszcze napisać... życzę Ci, żeby Twoje plany na przyszłość się powiodły, bo też swoje mam i wiem, jak bardzo są dla mnie ważne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ! Jeżeli tez masz plany to życzę ci aby też się spełniły ;)

      Usuń
  4. Witam Krystian! Ja jestem Ania, mam 19 lat i bardzo miło mi Cię poznać haha :D
    Trzymam kciuki, żeby Ci się udało z tym dziennikarstwem i mam nadzieję, że zobaczę Cię kiedyś na wielkim ekranie :D
    Niech będzie, że przyjęłam i od Ciebie wyzwanie, bo dzisiaj też dodałam 7 faktów o mnie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy oddany komentarz. Jest to dla mnie niezwykła motywacja do dalszego działania ;)