środa, 1 października 2014

Gatunkowy miesięcznik (Wrzesień/Październik)

W tym miesiącu została przeczytana 1 książka:

Erica Spindler - Obsesja

Punktacja w tym momencie  prezentuje się tak :
-Bożena -1pkt - 1pkt = 0pkt
-oxfordka -4pkt - 1pkt = 3pkt
-joly_fh - 2 pkt - 1pkt = 1pkt
-Ensorcelee Mija -8 pkt - 1pkt = 7pkt
-Anna P. - 8 pkt + 1pkt = 9pkt
-Carlli - 2 pkt - 1pkt = 1pkt

Gatunek na Październik to Literatura Młodzieżowa !

To już ostatni gatunek co oznacza nagrodę w listopadzie! Nabijajcie punkty. Do wygrania będą książki! 

12 komentarzy:

  1. No kutwa w końcu jakiś gatunek for me! Już ja Ci nabije książek :D lit. młodzieżowa hmmm to to może byc też fantasy które jednocześnie jest napisane z myślą o młodzieży? np Harry Potter? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście że tak! Wszystko co z młodzieżą związane :)

      Usuń
    2. Uff... zepnę zadek i październik będzie fenomenem! :D

      Usuń
  2. Coś podejrzewam, ze w tym miesiącu możesz mieć sporo przeczytanych książek od nas:-) ja też zabieram się do roboty, szkoda, ze z Sherlockiem nie zdążyłam, bo miałabym taką piękną dziesiąteczkę:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj coś się boję, że w październiku też nie dam rady - od 2 tyg mam remont i trochę utkam z niektórymi książkami. Ale postaram się poszukać czegoś odpowiedniego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz. Do nagrody nie brakuje duzo ;)

      Usuń
    2. Mam! :)
      J. Lynn - Zaczekaj na mnie
      http://my-blueberry-life.blogspot.com/2014/10/zaczekaj-na-mnie.html

      Usuń
  4. Ilona Andrews - Magia Kąsa
    http://literackafantazja.blogspot.com/2014/10/ilona-andrews-magia-kasa.html
    ha!!!! jeszcze tylko jakieś 10 książek ahahha

    OdpowiedzUsuń
  5. Harry Potter i Zakon Feniksa - J. K. Rowling
    http://anikateraa.blogspot.com/2014/10/harry-potter-i-zakon-feniksa.html

    OdpowiedzUsuń
  6. 19 razy Katherine - John Green
    http://anikateraa.blogspot.com/2014/10/john-green-19-razy-katherine.html
    Jak zdążę to jeszcze jtr będzie jeden link :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy oddany komentarz. Jest to dla mnie niezwykła motywacja do dalszego działania ;)