niedziela, 12 października 2014

Cytaty #5

Dzisiaj zaprezentuje sentencje z książki: Ocean na końcu drogi, mam nadzieję, że tak jak mi, książka sie bardzo spodobała ;)

"Książki były znacznie bezpieczniejszym towarzystwem od ludzi"

"Gdy się starzejemy zmieniamy się we własnych rodziców; wystarczy pożyć zbyt długo, by ujrzeć twarze powtarzających się w czasie" 

"W myślach zatem porzuciłem ten świat i zagłębiłem się w książkę. Tam właśnie odchodziłem, gdy życie stawało sie zbyt ciężkie lub zbyt nieznośne"

Pozdrawiam i licze na Wasze komentarze

4 komentarze:

  1. Trzeci cytat - cała prawda. Chyba każdy czytelnik ma takie momenty w swoim życiu... A im bliżej matury tym częściej mi samej się to zdarza ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka wciąż przede mną i jestem jej bardzo ciekawa. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy oddany komentarz. Jest to dla mnie niezwykła motywacja do dalszego działania ;)