sobota, 6 września 2014

Gatunkowy miesięcznik - Podsumowanie (sierpień/wrzesień )

Przepraszam za opóźnienia ale jak wiedzą niektórzy z moich stałych czytelników czasami nie mam internetu :(
Przepraszam!

W tym miesiącu zostały przeczytane 2 książki :

Kochanice króla - Philippa Gregory
Zorkownia - Agnieszka Kaluga





Punktacja w tym momencie  prezentuje się tak :
-Bożena -2pkt - 1pkt = 1pkt
-oxfordka -5pkt - 1pkt = 4pkt
-joly_fh - 3 pkt - 1pkt = 2pkt
-Ensorcelee Mija -7 pkt + 1pkt = 8pkt
-Anna P. - 7 pkt + 1pkt = 8pkt
-Carlli - 3 pkt - 1pkt = 2pkt

Gatunek na Wrzesień to detektywistyczna

Dziękuję za uwagę. Nagroda coraz bliżej !!! :)




4 komentarze:

  1. Matko Boska co za gatunki! :D chyba lubisz kryminały co? bo mi tym podjeżdża non stop xD...
    pomyślmy...
    jak przeczytam Trafny Wybór to się liczy? :D
    albo zarzuć tytułami takich książek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja polecam książki Agathy Christie, albo trylogię Millenium :D

      Usuń
    2. Ja myślę, że trylogia Millenium będzie idealna. Ciekawa, rewelacyjna i wciągająca ;)

      Usuń
  2. Pierwsza detektywistyczna:
    http://anikateraa.blogspot.com/2014/09/obsesja-erica-spindler.html
    Erica Spindler - Obsesja

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy oddany komentarz. Jest to dla mnie niezwykła motywacja do dalszego działania ;)