niedziela, 21 września 2014

Cytaty #2

Witajcie! Dziś zaprezentuję Wam kolejną dawkę cytatów i senstencji. Tym razem książka nosi tytuł "Cień Wiatru" i napisał ją Carlos Ruiz Zafón. Pozdrawiam i oby ten tydzień minął tak szybko jak poprzedni!

"Istniejemy póki ktoś o nas pamięta."

"Ludzie są gotowi wierzyć we wszystko, tylko nie w prawdę"

"Czytać to bardziej żyć, to żyć intensywniej"

"- Nie wiem, co mi się stało. Nie obraź się, ale czasem człowiek nabiera większej swobody przy kimś obcym niż przy kimś, kogo bardzo dobrze się zna. Skąd się to bierze?
Wzruszyłem ramionami.
- Pewnie dlatego, że obca osoba widzi nas takimi, jakimi jesteśmy, a nie takimi, jakimi staramy się jej wydać."

4 komentarze:

  1. Już od dawna zabieram się za tę pozycję i wciąż odkładam ją na później - czas wypożyczyć "Cień wiatru". Pozdrawiam, Marcelina ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również pozdrawiam ! Trzeba ją przeczytać. To musi być obowiązek ! Hehe

      Usuń
  2. Uwielbiam tę książkę! Co do cytatów, to najbardziej podobają mi się teksty Fermina, bo są i śmieszne, i mądre. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fermin to taki bohater , o którym sie nie zapomina ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy oddany komentarz. Jest to dla mnie niezwykła motywacja do dalszego działania ;)