wtorek, 5 sierpnia 2014

Gatunkowy miesięcznik - Podsumowanie (lipiec/sierpień)

Witam. Przepraszam od razu za nieobecność ale właśnie wróciłem z wakacji, gdzie dostęp do internetu był niemożliwy...
Podsumowując lipiec, prezentuję się on następująco:

Przeczytane książki:
-Sarah Jio - Dom na plaży
Richard Paul Evans Papierowe marzenia 

Kto wziął udział :
Ensorcelee Mija
Anna P.



Wyniki prezentują się więc tak :
-Bożena - 3pkt - 1pkt = 2pkt
-oxfordka - 6pkt - 1pkt = 5pkt
-joly_fh -  4 pkt - 1pkt = 3pkt
-Ensorcelee Mija - 6 pkt + 1pkt = 7pkt
-Anna P. - 6 pkt + 1pkt = 7pkt
-Carlli - 4 pkt - 1pkt = 3pkt

Recenzję, które nie zostały dodane proszę podać pod tym postem ! ;) 

GATUNEK NA SIERPIEŃ - KSIĄŻKA OPARTA NA FAKTACH.

4 komentarze:

  1. Czuję się bardzo niedoceniona, bo zadanie na lipiec wykonałam, link podesłałam, a uznana nie zostałam, czyżby jakieś przegapienie? :) Tutaj link do recenzji - http://anikateraa.blogspot.com/2014/07/papierowe-marzenia.html
    Bardzo fajny gatunek na sierpień, bo akurat miałam ochotę na książkę z serii pisane przez życie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam bardzo. Pewnie było to przegapienie, moja wina. Na moje usprawiedliwienie mogę powiedzieć, że posta pisałem od razu po powrocie z wakacji, mega zmęczony ale chciałem jak najszybciej powiadomić Was o nowym gatunku. Jeszcze raz przepraszam i mam nadzieję, że się to nie powtórzy ;)

      Usuń
    2. Wybaczam haha :D
      I już mam coś mam na sierpień - Kochanice króla - Philippa Gregory
      http://anikateraa.blogspot.com/2014/08/kochanice-krola.html

      Usuń
  2. Agnieszka Kaluga - Zorkownia
    http://my-blueberry-life.blogspot.com/2014/08/agnieszka-kaluga-zorkownia.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy oddany komentarz. Jest to dla mnie niezwykła motywacja do dalszego działania ;)