poniedziałek, 2 czerwca 2014

Czy znajdziesz się "w pułapce" porywacza?

           Z serią"granice zła" jak i samym autorem A.J Cross spotkałem się po raz pierwszy. Czy zostałem mile zaskoczony? Tak!
 Książkę czyta się bardzo szybko i łatwo. Jest to typowy kryminał, który można przeczytać w jakimkolwiek miejscu(autobus, poczekalnia, samochód). W tych około 490 stronach kryje się coś co przyciąga. Mianowicie chodzi mi o nietypowy profil zabójcy/mordercy. Nie da się od razu rozszyfrować jego myślenia jak i dalszego postępowania. To powoduje, że powieść możemy nazwać dobrym kryminałem. Bardzo szybko rozwija się akcja. Już w pierwszych stronach dowiadujemy się o zabójstwie co potęguje naszym zaciekawieniem.
Główną bohaterką jest Kate(psycholog sądowy), która walczy o to aby sprawa została rozwiązana. Mogę tylko zdradzić, że śledztwo zostało odnowione ponieważ poprzednie, jak się okazało nie zostało przeprowadzone do końca. Jej córka Maisie jest w wieku dojrzewania i nie dostrzega niebezpieczeństwa, które czai się tuż za rogiem. Uważa, że jej matka przesadza z tak szczegółowym kontrolowaniem i ingerowaniem w jej życie. Może Kate ma rację? Może musi trzymać rękę na pulsie aby nic się nie stało?
Podczas czytania książki w pewnej chwili dostrzegłem chwilę monotonii lecz po przeczytaniu kilkunastu stron akcja nabrała jeszcze szybszego rozpędu niż poprzednio i nim się obejrzałem, ujrzałem tylną część okładki ;)

Myślę, że książka przez pewien czas na pewno zostanie w mojej pamięci. Trochę wstrząsa, troszkę śmieszy ale co najważniejsze, wciąga nas do śledztwa, które trwa w zaparte.

Czy Kate jest dobrą matką? Czy jej córka powinna obawiać się otaczającego ją świata? Śledztwo, które nie zostało doprowadzone do końca ma jakiś związek z morderstwami? Na te i inne pytania dostaniecie odpowiedź w tym o to świetnym kryminale. Zatem jak najszybciej do księgarni! Miłego czytania. Pozdrawiam!

Książka zasługuję na ocenę 7/10
Przeczytana dzięki Wydawnictwu "Świat Książki"

Bierze również udział w wyzwaniu :


8 komentarzy:

  1. Hej, książka zapowiada się ciekawie, zwłaszcza, że po jej przeczytaniu rodzi się tyle pytań...Lubię, gdy książka jest tajemnicza i nie podaje wszystkiego na tacy, dlatego myślę,że ta pozycja by mi się spodobała. Na pewno będe jej szukać w księgarniach! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm.zaciekawiłeś mnie ;) Fajnie piszesz :))) Myślę, że chętnie bym przeczytała tę pozycję :)
    Fajnie tu u Ciebie! Będę wpadać częściej :) Zapraszam do siebie w wolnej chwilce :)
    Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa i oczywiście serdecznie zapraszam ;)

      Usuń
  3. Lubię książki wydawnictwa i lubię kryminały więc chętnie skorzystam z rekomendacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię kryminały, a ten zapowiada się bardzo ciekawie. :) Zapisuję tytuł! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę. Im więcej książek przeczytanych tym lepiej ! ;P

      Usuń

Dziękuję za każdy oddany komentarz. Jest to dla mnie niezwykła motywacja do dalszego działania ;)