niedziela, 29 czerwca 2014

Cień wiatru - przewodnik po Barcelonie

Pewnie wiele z Was czytało lub chociaż słyszało o książce Carlosa Ruiza Zafóna " Cień Wiatru"
Ja przygodę z tą książką odbyłem już jakiś czas temu i dopiero teraz sięgnąłem po przewodnik. Myślę, że bardzo dobrze zrobiłem. Miło było powspominać swoje odczucia i emocję.

Ten cieniutki tomik pokazuję na miejsca, w których przebywali główni bohaterzy oraz jak te miejsca zmieniły się na przestrzeni lat. Autorzy chcą zbliżyć Nam miejsca, które widzieliśmy tylko oczyma wyobraźni. Musze powiedzieć, że się im udało. Cieszy mnie fakt, że zostało coś takiego wydane. Czytając to dowiedziałem się wiele ciekawych rzeczy, o których warto wiedzieć. Po prostu zakochałem się w tym miejscu, mimo, że nie napiłem się wody z fontanny Rambla De Les Canaletes. ;) Takich i innych rzeczy można się dowiedzieć z tego źródła informacji. Mam nadzieję, że nie tylko ja uwielbiam Zafóna i wielu z Was jest zadowolonych wydaniem tego dodatku.

Każdy  kto przeczytał Cień wiatru powinien sięgnąć też po tę książkę.

Nic dodać i ująć. Świetny dodatek, który uszczęśliwi nie tylko czytelników autora ale także osób, który wybierają się w wakacyjną podróż do Barcelony.

Pozdrawiam serdecznie !

8 komentarzy:

  1. Książkę czytałam, więc i po ten przewodnik chętnie sięgnę:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. I to jest odpowiedź, którą chciałem usłyszeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się pomysł na ten typ przewodników :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajny. Gdyby tak do każdej tak popularnej książki były przewodniki. Byłoby ciekawie!

      Usuń
  4. Mnie niestety Zafon nie zachwycił i raczej nie jestem zainteresowana takim przewodnikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeżeli jednak będziesz jechała na wakacje do Barcelony to jest to w sam raz na taki wyjazd ;) tam są telefony do różnych hoteli i innych obiektów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszczę! nie mogę tej książki nigdzie dorwać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy oddany komentarz. Jest to dla mnie niezwykła motywacja do dalszego działania ;)