sobota, 31 maja 2014

GATUNKOWY MIESIĘCZNIK- PODSUMOWANIE I NOWY GATUNEK

Fantasy w tym miesiącu było chyba niezłym pomysłem ;)
Bardzo się cieszę, że tym razem było co czytać i komu przyznawać punkty. Bardzo dziękuję uczestnikom:

* oxfordka
* Anna P.
*Martyna Carlli
* Ensorcelee Mija





A teraz książki przeczytane przez Was:

*Katarzyna Berenika Miszczuk - "Wilczyca"(2 egzemplarze)
*Katarzyna Berenika Miszczuk - "Wilk"
*Melissa de la Cruz - "Błękitnokrwiści"
*A. Saare "Umarły, nieumarły lub gdzieś pomiędzy"
*Katrin Lankers - "Spojrzenie elfa"
*J.K. Rowling - Harry Potter i Kamień Filozoficzny
*Tahereh Mafi - Dotyk Julii

No brawo. Jestem megaaaa szczęśliwy. To jest osiem książek! Dziękuję za wzięcie udziału w zabawie. 
Zapraszam od razu na kolejny gatunek miesiąca;)
Zasady wyzwania tutaj

Gatunek na Czerwiec : Horror


23 komentarze:

  1. I zaś nie będę miała co czytać :D
    MAM POMYSŁ! Fantastyka niech będzie gatunkiem stałym xD a drugi zmiennym :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahahah. Jak chcesz możemy się tak wyjątkowo dogadać z tego względu że to twój ulubiony gatunek. Ale w końcu w fantasy też jest troszkę horroru ;)

      Usuń
    2. Nie nie! Wyzwanie to wyzwanie :) może w następnym roku trochę nagniesz zasady od początku, a teraz niech jest tak jak jest :D można zrobić tak, że jak książka mnie przestraszy to uznam ją za horror i tu wcisnę :d tylko czego się bać w Harry Poterze? WIEM! Snape'a! :D

      Usuń
    3. hahahaha ja tam zawsze się go bałem. Masz za sobą kamień filozoficzny to teraz komnata tajemnic. Kto się nie boi pająków ja się pytam?! :D

      Usuń
    4. Nic nie mów! Ostatnio wybrałam się na przejażdżkę rowerową do lasu! a że ludzie to sępy i rozwalili drogę (bo był w niej złom) to jechałam polem... tyle że od źdźbła żyta do drugiego źdźbła raz krzyżak miał zrobione pajęczyne i siedział centarlnie na środku. zauwazyłam go po nie w czasie... nie pytaj jak się darłam :D

      Usuń
    5. Hahahahaha. Może bym się zapytał ale już na facebooku na prywatnych wiadomościach bo pewnie nie wszystkich to obchodzi ;)

      Usuń
    6. https://www.facebook.com/literackafantazja

      :D

      cóż za reklama :P

      Usuń
  2. Hej, ale mnie zaskoczyłeś wyborem! Naprawdę będzie ciężko, ale to w końcu wyzwanie, czyż nie? Muszę się przyznać, że to nie jest mój ulubiony gatunek, jednak cieszę się, że właśnie ten wybrałeś. Mam na swojej półce kilka horrorów, które leżą tam i czekają aż je przeczytam, ale nigdy jakoś nie mogłam się za nie wziąć...dzięki tobie mam przynajmiej motywację! Zawsze chciałam przeczytać coś od S. Kinga...może w końcu mi się uda :D Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie spodziewałem się, że Kinga będzie sporo ;) Dziękuję za miłe słowa i ciesze się, że zmotywowałem Cię do horroru .

      Usuń
  3. Ja po prostu wiedziałam, że będzie horror i że nie mam na razie na to pomysłu :P
    Albo mam: King albo Koontz :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyzwania są bardzo motywujące, choć trudne do realizacji, ja biorę udział w 3 innych i jakoś nie daję rady ;) U Ami w tym miesiącu nie zaliczyłam żadnej wyzwaniowej pozycji, dlatego bądź dumny ze swoich uczestników - im się udało ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mało czytam horrorów, ale myślę, że dam radę, w tym miesiącu postaram się, żeby książek do wyzwania było więcej, no to czas start!
    PS. Mam taki dla Ciebie maleńki pomysł, oczywiście nie musisz go nawet brać pod uwagę, na podobieństwo innych wyzwań, gdybyś obok uczestników dodawał liczbę punktów, które zebrali od początku uczestnictwa, takie coś motywuje, a dodatkowo ja baaaardzo lubię rywalizację :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co. To jest bardzo dobry pomysł ! Powiedzmy, że w podsumowaniu czerwca już będzie aktualna punktacja podana :) A co do książek to musisz dac radę. Tego gatunku na pewno znajdziesz na swojej półce ;) Pozdrawiam

      Usuń
    2. Cieszę się, że spodobał Ci się mój pomysł :D Już przepatrzyłam swoją półkę na LC książek oczekujących i wypisałam kilka pozycji, a przy najbliższej okazji odwiedzę bibliotekę, więc oczekuj za niedługo linków :D

      Usuń
    3. http://anikateraa.blogspot.com/2014/06/lsnienie.html
      Lśnienie - King

      Usuń
  6. http://my-blueberry-life.blogspot.com/2014/06/apokalipsa.html
    Dean Koontz- Apokalipsa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za recenzję. Tak się wszyscy zapowiadali a tu nic :( Już myślałem, że wyzwanie zostało zapomniane, a tu proszę;)

      Usuń
    2. Może jeszcze pod koniec miesiąca się zorientują, że zapomnieli dodać linka, też tak czasem mam ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy oddany komentarz. Jest to dla mnie niezwykła motywacja do dalszego działania ;)