poniedziałek, 31 marca 2014

Tylko kochanek czy psychiczny "Wielbiciel" ?

Dziś zajmę się książką Charlotte Link pt"Wielbiciel" Mam nadzieje, że uda mnie się nakłonić Was do jej kupna. Dlaczego tak piszę? Zobaczcie!

Z tym autorem spotkałem się po raz pierwszy ale na pewno nie ostatni. Rewelacyjny klimat, świetnie ozdobiony psychologicznie oraz bogato osadzony w motywy thrillera!

Charlotte świetnie ukazała nam historię dwóch kobiet. Jedna jest siostrą zamordowanej w lesie dziewczyny, druga zaś jest świadkiem samobójstwa. Co te dwie kobiety łączy? Jaki sens jest łączyć te dwa niby oddzielne wątki? Jak się okazuję "świat jest mały" i wszystko jest możliwe.
Bardzo ciesze się, że trafiłem na tego autora. Moją uwagę zwróciła niecodzienna okładka jak i komentarz poniżej:"Wyrafinowany psychologicznie..." Uwielbiam takie książki dlatego bez wahania stałem się jej właścicielem. Opinia wcale nie odbiega od rzeczywistości. Bardzo spodobał mi się sposób w jaki została napisana ta książka. Książka została podzielona na dwie części. W pierwszej znajdują się historie dwóch zupełnie sobie obcych kobiet, które były wstrząśnięte ostatnimi wydarzeniami. Opisany jest morderca ze strony własnie tych kobiet(co o nim myślą, jak go spostrzegają). W drugiej części dowiadujemy się jak widzi całą tę sytuację sam morderca i dlaczego to robi. Niewątpliwie jest to ciekawy pomysł na książkę. Możemy utożsamić się z dobrą jak i złą stroną tych bohaterów. Jestem pod ogromnym wrażeniem poziomu tej o to powieści. Wydawałoby się, że będzie to "typowy kryminał" gdzie jakaś tam osoba napisała sobie taką opinie na okładce. Nie, wcale nie. Jest o wiele lepiej niż się spodziewałem.

Mam nadzieję, że ta opinia okaże się Wam przydatna w wyborze książek na wolne wieczory. Cieszę się, że mogłem podzielić się z Wami swoją opinią. Pozdrawiam


Książka bierze udział w wyzwaniu: Klucznik oraz Grunt to okładka

8 komentarzy:

  1. Świetnie piszesz ! Przyjemny blog, będę wpadać częściej ! ;)


    http://naataliiiiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Planuję w końcu zabrać się za jakąś powieść Charlotte Link, bo większość z nich zbiera pozytywne opinie, więc coś w nich musi być.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również zacząłem polować na okazje cenowe tej autorki ;)

      Usuń
  3. Mogę tylko podpisać się po wpisem Sylwucha, bo sam od dawien dawna zamierzam poznać pisarstwo Link :-) Trzeba będzie w końcu coś kupić, zwłaszcza że duża część jej książek jest w edycjach kieszonkowych, czyli po niższych cenach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja do tej książki mam mieszane uczucia. Sama ją opisałam na swoim blogu i zachęcam Cię do zapoznania się z moją opinią.
    Jeżeli podobała Ci się ta powieść to polecam "Drugie dziecko" Ch. Link. Uważam, że jest jeszcze lepsza! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy oddany komentarz. Jest to dla mnie niezwykła motywacja do dalszego działania ;)