czwartek, 6 marca 2014

Gatunkowy miesięcznik

Witajcie!
Chciałbym Was zaprosić do wyzwania pt"gatunkowy miesięcznik"

O co chodzi w zabawie? To bardzo proste! :P
*Co miesiąc wybierany jest typ książki
*Wy czytacie dany rodzaj 
*Podajecie autora i tytuł książki w komentarzu
*dodatkowo link do tego posta
*wklejcie ten baner na swojego bloga aby więcej
 ludzi zauważyło tę zabawę( w końcu im więcej tym weselej)
*Życzę miłej zabawy!
*Wszelkie pytania w komentarzu :)



Więc tak: W tym miesiącu gatunkiem będzie ... Obyczaj.  Powodzenia :)


26 komentarzy:

  1. Dziękuję za zaproszenie . Świetny pomysł. Zgłaszam się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło. Jesteś pierwszą osobą i już myślałem, że nikt się nie zgłosi :(

      Usuń
    2. Banerek wstawiony . Będą kolejni chętni . :-) Ciekawa zabawa.

      Usuń
  2. I już wrzucam : Cecelia Ahern , Dziękuję za wspomnienia .
    http://osobiebb.blogspot.com/2014/03/cecelia-ahern-dziekuje-za-wspomnienia_6.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuje za zaproszenie, ale muszę odmówić ponieważ jedno z wyzwań wyznacza mi już książki, ale daje możliwość czytania gatunków, które lubię. Najczęściej czytam kryminały, czasem książki obyczajowe itp, ale są gatunki po które nie sięgnę, bo czytam dla przyjemności. Jeszcze raz dziekuje. Moze znajdziesz kogoś kto jest bardziej otwarty na wyzwania :) Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już nie przyłączam się do nowych wyzwań.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm będzie problem. Spoglądam na swoje książki, które mam z biblioteki i?
    Widzę fantastykę. Mogę wziąć udział jeśli nie jest koniecznością branie udziału w wyzwaniu cały czas, bo nie jestem odpowiedzialna (tzn jestem ale z reguły wypożyczam to co lubię) za to co wypożyczam. :D baner wstawię za chwileczkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście możesz dołączyć kiedy tylko chcesz i do jakiego gatunku ci podpasuje :) Pozdrawiam

      Usuń
  6. witam:) świetny blog !
    znalazłam Cie na fb < blogerzy) obserwujemy ? :)
    subtelnyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam!
    Serdecznie dziękuję za zaproszenie :)
    Chętnie wzięła bym udział... niestety mam teraz dwie lektury do przeczytania i cały stosik książek fantasy... Z pewnością wezmę udział w wyzwaniu za miesiąc lub dwa :)
    Jeszcze raz dziękuję za zaproszenie!

    OdpowiedzUsuń
  8. To ja dziękuję za zainteresowanie się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za zaproszenie. Ciekawy pomysł na wyzwanie jednak nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj dzięki za zaproszenie,ale nie czytam horrorów, kryminałów,a Fantazy pewnie w przyszłości.Więc nie wiem,czy interesowałby cię taki uczestnik,jak Ja ;-) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy uczestnik jest dla mnie kimś ważnym więc zrób jak uważasz ;)

      Usuń
  11. Pod tym komentarzem zostawiamy namiary na domniemane książki?jak tak to już podaję. Za bardzo nie wiem czy to obyczaj (tak mi troszkę wujek google podpowiedział)
    Anna Klejzerowicz - Córka Czarownicy
    http://literackafantazja.blogspot.com/2014/03/anna-klejzerowicz-corka-czarownicy.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Troszeczkę za dużo już dla mnie tych wyzwań - potem kończy się to tak, że człowiek nie czyta tego, co by chciał, ale to co mu wyzwanie wyznacza ;) Obyczajówek jednak czytuję dosyć sporo, więc spokojnie mogę coś wrzucić np. Słodką przynętę http://dzienpozniej.blogspot.com/2014/03/sodka-przyneta.html lub Kroniki portowe http://dzienpozniej.blogspot.com/2014/03/kroniki-portowe.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jednak pozostanę przy moim ukochanym fantasy i tym, na co będę akurat miała ochotę przeczytać. ♥ Jednak bardzo ciekawe wyzwanie. :)

    shelf-of-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyzwanie interesujące, ale raczej w systematycznym uczestnictwie raczej nie podołam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok nie ma sprawy. Wybór należy do ciebie :)

      Usuń
  15. Fajne wyzwanie, ale na ten rok to chyba już nie dam rady, tym bardziej, że są gatunki, których w ogóle nie czytam :). Ale dzięki za zaproszenie i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może w jakimś miesiącu znajdzie się gatunek, który Cię zainteresuję :)

      Usuń
  16. Bardzo dziękuję za zaproszenie, niestety nie koniecznie czytam wszystkie gatunki książek, a poza tym i tak już biorę udział w ogromnej ilości wyzwań, także póki co spasuje.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy oddany komentarz. Jest to dla mnie niezwykła motywacja do dalszego działania ;)