niedziela, 5 stycznia 2014

Szepty(film)

Dzień Dobry! Dziś zajmę się oceną filmu pt "Szepty". Sam tytuł już wieje grozą i oczekujemy od niego bardzo ciekawej, strasznej i psychologicznej historii. Czy faktycznie tak było?
Zacznijmy jednak od opisania filmu:

Gatunek:     Horror
Produkcja:  Wielka Brytania
Reżyseria:   Nick Murphy
Scenariusz:  Nick Murphy, Stephen Volk

Florence, która zajmuje się demaskowaniem fałszywych spirytystów, dostaje zadanie, by wyjaśnić tajemniczą śmierć dziecka w internacie dla chłopców.

Z opisu wydaje się, iż film będzie typem kryminału. Motywem jest tajemnicza śmierć dziecka i kobieta musi wyjaśnić w jakich okolicznościach zmarło. Jednak okazuję się zupełnie co innego. Główna bohaterka jest osobą, która zupełnie nie wierzy w duchy i gdy zostaje wezwana do danego chłopięcego internatu aby to wyjaśnić, nie chce się na to zgodzić. Jednak po usłyszeniu pewnych słów Roberta(dyrektora internatu) zdecydowała się przyjechać. Już w pierwszy dzień dzieją się dziwne rzeczy ale kobieta wie(a tak jej się tylko wydaję), że musza to być dzieciaki i robią sobie żarty. Nagle akcja filmu staje się mrożącą krew w żyłach historią. Cały czas trzyma w napięciu i nie pozwala oderwać od siebie wzroku. Jak już wspomniałem we wcześniejszej recenzji filmu, bardzo lubię historię o duchach, demonach, opętaniach itp dlatego chętnie obejrzałem ten film. Przez całe trwanie filmu zastanawiałem się co tak naprawdę stało się z tym dzieckiem.Była to zagadka , do której nie widziałem rozwiązania. Zakończenie filmu zwala z nóg. Przynajmniej mnie zwaliło. Zupełnie nie spodziewałem się tego co nadeszło. To był szok. Wszystko nagle zaczęło się układać aż tu nagle znowu zacząłem się zastanawiać. Chodzi mi tutaj o końcówkę filmu. A mianowicie czy Kobieta żyje czy nie. Uwielbiam filmy, które zmuszają do refleksji:) Tak tez było tutaj. Ja mam wrażenie, że przeżyła ale jak widziałem na Filmweb.pl to zdania są strasznie podzielone. Może wy podzielicie się swoimi domysłami? Mam nadzieję, że będę miał możliwość zobaczyć jaki wy macie pogląd na koniec filmu.
Do tych co nie oglądali to oczywiście polecam film i życzę udanego seansu. Mam nadzieję ,że się spodoba:)
Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie i z góry dziękuję za każdy oddany komentarz :)

9 komentarzy:

  1. Też uwielbiam filmy, które dają do myślenia :)
    Wydaje mi się, że oglądałam ten film, ale nie zaszkodzi sobie przypomnieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post. Ja już obserwuję i liczę na rewanż. :)
    thenatusworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalia. Niestety nie interesuję się life stylem więc nie będę obserwował bo chyba nie chcesz mieć więcej obserwatorów skoro i tak nie będę do ciebie zaglądał. Pozdrawiam ;)

      Usuń
  3. Oglądałam, film świetny *,*
    Ty masz zdjecie z Saszan *,* <3

    OdpowiedzUsuń
  4. O lubię tego typu filmy, które zaskakują i trzymają w napięciu, duchy, demony, opętania, ten typ horrorów lubię najbardziej:D Na pewno obejrzę:D Jeśli lubisz zaskakujące zakończenia i filmy nieoczywiste z nutką grozy to polecam "Kłamstwo" jeśli nie oglądałeś, po przeczytaniu Twojej recenzji powyższego filmu, widzę podobieństwa więc myślę, że Ci się spodoba:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A właśnie i odpowiedziałam na Twoje pytania, więc zapraszam do mnie:D

      Usuń
  5. Ostatnio coraz częściej oglądam horrory, choć chyba nie powinnam skoro tak bardzo się boję ;) Ten kiedyś przejrzałam pobieżnie i jakoś o nim zapomniałam, muszę w końcu do niego wrócić i obejrzeć od początku do końca jak należy ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy oddany komentarz. Jest to dla mnie niezwykła motywacja do dalszego działania ;)