sobota, 4 stycznia 2014

Lśnienie

Witajcie. Tak jak powiadomiłem na swoim fanpage, przyszedł czas na recenzję książki Stephena Kinga. Gdy pierwszy raz zobaczyłem ją na półce w księgarni stwierdziłem, że muszę ją mieć. Sprawdziłem później ogólną ocenę na lubimyczytać.pl i wiedziałem, iż książka ta podbije moje serce. Tak jak przypuszczałem. Książka cudowna.Jedyną rzeczą jaka mnie wkurzała na początku to 95 stron było tylko o drodze do tego strasznego hotelu. Później jednak wszystko nabrało tempa i nie można było się oderwać. Bardzo się cieszę, że miałem możliwość ją przeczytać. Wiele daje do rozsądku ale także każe człowiekowi zastanowić się nad ludźmi, którzy"jaśnieją".Tak spodobała mnie się ta książka, że od razu kupiłem sobie kolejną część czyli "Doktor Sen" Mam nadzieję, że będzie równie dobra aczkolwiek nie będę jej teraz czytał. Najpierw chce się oswoić z tą częścią a po kilku przeczytanych książek innego gatunku na pewno powrócę do kolejnej części:)
Jak już powiedziałem za dużo nie działo się do 95 strony ale jednak cytaty znajdzie się wszędzie :P A więc tak:
"Kochać cię znaczy toczyć ból przed snem,
lecz jeśli twoją być nie mogę,
to nie chcę też być twoim psem..."
Kolejnym cytatem jaki znalazłem jest nie wiem jak to powiedzieć, sentencja czy po prostu tekst, który się mnie spodobał:
"Piosenka cicha, melodyjna i słodka powracała i rozbrzmiewała uparcie, podążała za nią w głąb snu, gdzie myśl ustaje, a twarze z widzeń sennych znikają niezapamiętane".

Oczywiście cytatów jest więcej ale nie chce ich za dużo Wam udostępniać :)

Co do tytułu to bardzo wiele razy nie wiem czy w całej książce ale pod koniec występowało to słowo ( Lśnienie) Kilka razy. No co tu dużo gadać. Książka jak najbardziej warta swojej ceny, swojego czasu. Oprócz tego tak jak wcześniej wspomniałem można się z niej wiele nauczyć :) . Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego Weekendu.

2 komentarze:

  1. Mistrz King <3 Chociaż... w tym przypadku wolę wybitną ekranizację. Stanley Kubrick nakręcił pełnokrwisty horror, geniusz po prostu. I Jack Nicholson ... wspaniała kreacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dzisiaj będę oglądał film dlatego niedługo penie też pokaże się recenzja filmu :)

      Usuń

Dziękuję za każdy oddany komentarz. Jest to dla mnie niezwykła motywacja do dalszego działania ;)