środa, 11 grudnia 2013

Wynik konkursu świątecznego !

Chciałbym powiadomić was, że książkę wygrała Patka. Jestem Bardzo zadowolony, że właśnie Tobie mogłem wręczyć tę nagrodę. Od razu podkreślam, że nic nie zostało ustawione ! Mój brat losował osobę,która ma tę książkę wybrać . Wybrał własnie Ciebie Patrycja:) Serdecznie ci gratuluje .

Chciałbym również oznajmić, że kolejny konkurs odbędzie się pewnie dopiero na 6 Sierpnia w dniu pierwszych urodzin bloga . Ale nie nastawiajcie się na ta datę bo może jeszcze będzie konkurs Wielkanocny na co mam wielką ochotę :)

3 komentarze:

  1. Patrycja prosiłbym Cię bardzo serdecznie o inny adres e-mail lub napisanie na tym blogu swoich danych do wysyłki . Wiadomość nie chce się wysłać do ciebie :/

    OdpowiedzUsuń
  2. możesz do mnie napisać na patrycja.kuchta.uK@gmail.com lub ewentualnie lady.devil@onet.eu ;)

    Serdecznie Ci dziękuję :*
    Pozdrów brata ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysłałem tobie e maila na pocztę ewentualną :)

      Usuń

Dziękuję za każdy oddany komentarz. Jest to dla mnie niezwykła motywacja do dalszego działania ;)