poniedziałek, 2 grudnia 2013

Wygrałem ! :P

Brałem udział w Konkursie na blogu : http://sylwuch.blogspot.com/ Jestem bardzo zadowolony . Mimo, że moja wypowiedź nie była najlepsza ponieważ została wybrana pewna Patrycja lecz powiedziała, że w jej biblioteczce znajduje się juz ta książka ponieważ wygrała ją w innym konkursie . Padło na mnie . Jestem niezmiernie szcześliwy . Na pewno polecam ten blog ponieważ co jakiś czas pojawia się tam konkurs , sa ciekawe recenzję i wiele książek, które przypadły mi do gustu dzięki niemu :) Pozdrawiam wszystkich !
Ps: Książkę jaka wygrałem to : Inne zasady lata autor : Saenz :) Jeszcze raz dziękuje :P

7 komentarzy:

  1. Miłego czytania ;) Będziesz miał akurat prezent na mikołajki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak Tobie dziękować :)

      Usuń
    2. Nie dziękuj ;) Widzę, że to był bardzo dobry wybór :)

      Usuń
  2. Poszczęściło Ci się! Mam nadzieję, że książka przypadnie Ci do gustu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem prze szcześliwy . Dziękuje nie tylko Patrycji ale także Tobie . To od ciebie zależało czy się na to zgodzisz :) Dziękuje dziękuje dziękuje ! Aha napisałem Tobie Maila ale nie wiem czy doszedł . Chodzi o to czy mogłabyś coś napisać na pierwszej stronie ? Na pamiątkę :) Z góry dziękuję :)

      Usuń

Dziękuję za każdy oddany komentarz. Jest to dla mnie niezwykła motywacja do dalszego działania ;)