poniedziałek, 9 grudnia 2013

The Walking Dead









Wczoraj wieczorem przeczytałem tę książkę. Była niesamowita !
Po raz pierwszy sięgnąłem do tego typu literatury, a skłonił mnie do tego serial, który ma emisje na kanale Fox . Jestem pozytywnie zaskoczony tą książką ponieważ nie spodziewałem się, że od pierwszej do ostatniej strony będzie toczyła się pełna napięcia akcja .
Początek książki:
"Żadne z nich nie słyszy kąsaczy przedzierających się przez las.(...)Znajdują się jeszcze jakieś pięćset jardów od polany, skryci w cieniach rzucanych przez wysokie sosny".
Później dzieje się już tylko akcja . Nie ma momentu w tej książce aby sprawiał wrażenie nudnej książki. Ani przez moment tak nie poczułem . Wręcz przeciwnie byłem strasznie podekscytowany tym faktem.Posiadam również drugą część lecz na razie nie zabieram się za nią . Mam jednak nadzieję, że przeczytam ją w Styczniu 2014 roku :) W środku między okładką znajduje się wiele przekleństw i wulgaryzmów ale nie jest to napisane w sposób odrażający . Podsyca to tylko naszą ekscytację dzięki czemu nie jesteśmy wstanie się od niej oderwać :) Bardzo się cieszę, że miałem okazję ją przeczytać .Muszę również przyznać, iż ta książka uratowała mnie z opresji a mianowicie, książka, którą czytałem poprzednio była tak nudna i z tego właśnie powodu nie pozostało mi nic innego tylko odłożyć ją na później . Wziąłem wtedy na cel Tę oto książkę no i udało się . Wracam do czytania i nie mam odrazy :) Droga do Woodbury to nie tylko ciekawa lektura ale także ciekawe spostrzeżenie na społeczeństwo, które żyje w strachu i presji . Dowiadujemy się w niej do czego zdolny jest człowiek gdy tylko czuje zagrożenie. Mam nadzieję, że kolejna część będzie równie dobra ponieważ nie chcę przeżywać tego samego co z poprzednią książką. Chyba nikt by nie chciał . Wracając do wnętrza książki chciałbym dopisać, że jest idealnie opisane ciało umarlaka a mianowicie :
"Wysoki blady truposz w brudnej szpitalnej koszuli-ma oderwaną jedną rękę a jego ścięgna wiją się jak robale; towarzyszą mu dwa inne stwory, mężczyzna i kobieta".
Fragment z tej książki pochodzi ze strony 19 czyli widzicie już, że nie trzeba dużo czytać żeby zaczęła się poważna masakra :) Dla ludziach o mocnych nerwach, serdecznie polecam . Pozdrawiam Was serdecznie

4 komentarze:

  1. Zarówno książki, jak i serial należą do jednych z moim ulubionych. Mogłeś się zabrać za czytanie od pierwszej części, myślę, że miałbyś wtedy jeszcze lepszy obraz "Drogi do Woodbury".
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem i pukam się w głowę ponieważ na półce leżą dwie części a ja myślałem, że ta jest pierwsza i tak jakoś wyszło... Ale trudno się mówi ważne, że się podobała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam The Walking Dead. Czekam na kolejne odcinki,poniewaz nigdzie dorwac ksiazki nie moge ani komiksu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To współczuje :/ A serial równie dobry :P

      Usuń

Dziękuję za każdy oddany komentarz. Jest to dla mnie niezwykła motywacja do dalszego działania ;)