piątek, 6 grudnia 2013

Paczka

Właśnie przed chwilą otrzymałem paczkę, w której była wygrana przeze mnie książka :)
Od razu stwierdziłem, że trzeba o tym napisać . Książka przyszła do mnie nowa (prosto z wydawnictwa)
Już nie mogę się doczekać kiedy ją przeczytam lecz na razie muszę ja odłożyć ponieważ mam zaplanowane książki na grudzień :/ Gdy tylko skończę czytać te książki wezmę się za tą :)Zrobiłem zdjęcie, które przedstawia dopiero otwartą paczkę :)
Ps: Jeszcze raz bardzo dziękuję <3








9 komentarzy:

  1. Świetnie, że już dotarła! :)

    Widzę u Ciebie na blogu baner eRmail. Dałam się skusić i się zalogowałam (chyba powinieneś za to dostać jakąś prowizję ;) ) ale zaczynam się zastanawiać, czy to nie jest przypadkiem jakaś ściema... Jak myślisz? Ty siedzisz w tym dłużej...

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Patrycjo.Ja nie dostaje pieniędzy za to,że się zarejestrujesz tylko za to, że to udostępniłem na blogu :) Co to ściemy no nie do końca jeszcze się orientuje na ten temat . Jak narazie mam już 40 zł . Wypłacac można od 200 zł więc jak dojde do tej kwoty to dam Tobie znać :) Dobre w tej stronie jest to, że nie zaśmiecają ci poczty jakimiś bzdetami tylko przychodzi np wiadomość w stylu : Masz jedną ankiete do uzupełnienia albo masz jedną reklame do obejrzenia . To w tej stronie podoba mnie sie najbardziej . Pozdrawiam Cię i życzę wysokich zarobków :))

      Usuń
  2. Mnie ta książka nieco znudziła, ale Tobie życzę miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć! Ciekawy blog ;3 Trafiłem tutaj z lubimyczytać. Co do książki, raczej po nią nie sięgnę, ale życzę miłego czytania (jak tylko skończysz, to co zaplanowałeś c:). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo a jednocześnie niezmiernie mi miło, że odwiedził blog jakiś czytający mężczyzna ;) Ohhhh same baby teraz opanowują :P

      Usuń

Dziękuję za każdy oddany komentarz. Jest to dla mnie niezwykła motywacja do dalszego działania ;)