sobota, 30 listopada 2013

Wyzwanie na grudzień2013

W związku z tym, że idą święta i czas leci nieubłaganie do końca roku trzeba nadrobić zaległości. W związku z tym postawiłem sobie cel aby do końca grudnia przeczytać książki widoczne na zdjęciu. Od góry:
-The walking Dead
-Wielbiciel
-Doktor Sen
-Lśnienie
-Mali więźniowie

Nie będzie to łatwe zadanie zważywszy na to,że w tym miesiącu odbędą się 2-wu tygodniowe praktyki co wiąże się z małym czasem do czytania . Mam nadzieje jednak, że dam rade i pozwolę sobie na nowe recenzje w tym blogu . Mam jedno życzenie do Was! Życzcie mi POWODZENIA ! :)
Pozdrawiam wszystkich .




6 komentarzy:

  1. Świetne pozycje. Mam nadzieję że uda Ci się je przeczytać do końca grudnia. Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za te miłe słowa nawet nie zdajesz sobie sprawy jak to podnosi na duchu :) Pozdrawiam serdecznie i oczywiście czekam na wyniki konkursu . Od razu mam pytanie . Kiedy ogłoszenie ? Dzisiaj w nocy czy jutro w dzień :D ?

      Usuń
  2. Pozycje zacne więc życzę realizacji postawionego celu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za wsparcie . Jesteście wspaniali :)

      Usuń
  3. Piękny stosik :) Chyba nie muszę tłumaczyć dlaczego :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy oddany komentarz. Jest to dla mnie niezwykła motywacja do dalszego działania ;)