środa, 27 listopada 2013

Wariant










Książkę kupiłem na wyprzedaży w Poznaniu w trakcie podróży do Trójmiasta :) Było bardzo mało czasu a ja bardzo chciałem kupić sobie książkę . Moją uwagę przyciągnął właśnie "Wariant" Nie wiem dlaczego ale tak wyszło . Gdy zacząłem czytać to troszkę kojarzyło mnie się to z zaczarowanym ogrodem . Po pewnym czasie sytuacja zaczęła nabierać tempa i ani się obejrzałem a książka była już przeczytana :P Typowa młodzieżowa literatura lecz bardzo mnie zainteresowała . Ma ciekawe wątki a przede wszystkim historie. Tak jak jest napisane na odwrocie książki: W akademi Maxfield musisz wybierać - porządek albo spustoszenie albo wariant. Benson musi przyłączyć się do jednej z tych grup, żeby przetrwać ale wie, że musi uciec i że może ufać tylko sobie.
Już po samym opisie widać,że może być niezwykła . Bardzo spodobało mnie się,że nie trzeba było dużo czytać żeby zaczęło się dziać. Od pierwszej strony coś się dzieje ale to co jest pod koniec książki to po prostu APOGEUM! Normalnie książka ta kosztuje 32,80zł Ja na szczęście kupiłem ją za 10 zł :) Nie dość,że zyskałem pieniądze  to jeszcze zostałem zaopatrzony w świetną książkę :)
Pozdrawiam bardzo serdecznie wszystkich czytelników literatury przede wszystkim młodziezowej ale także poważnej .

3 komentarze:

  1. Wydaje mi się ciekawa. Jak będę miała okazję z chęcią przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Blog świetny, tylko jeden minusik, to źle stawiasz znaki interpunkcyjne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy oddany komentarz. Jest to dla mnie niezwykła motywacja do dalszego działania ;)