piątek, 18 października 2013

Wyniki konkursu !

Dziękuje wszystkim za wzięcie udziału w konkursie . Rozumiem ,że to pierwszy konkurs i nie za bardzo chyba chcecie wierzyć w nagrodę (w cale sie nie dziwię) ale mam nadzieje ,że osoba ,która wygrała doda post na swojej tablicy lub chociaż skomentuje ten ,że dostała książkę .
A więc... nagrodę otrzymuje ....

enoug

Przypominam ,że osoba została wybrana losowo :)
Gratuluje ksiązki . Mam nadzieje ,że będzie sie dobrze czytało. A do pozostałych - nie traćcie nadziei ;)

5 komentarzy:

  1. dziękuję serdecznie książeczka jest już u mnie :) bardzo zadbana i już niedługo mam nadzieję, że będzie przeczytana:)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję, aa i dodaję do linków, zostaję u Ciebie:>>

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy oddany komentarz. Jest to dla mnie niezwykła motywacja do dalszego działania ;)