wtorek, 1 października 2013

Larsson : Mężczyźni ,którzy nienawidzą kobiet


Właśnie przeczytałem tę książkę i mimo ,że ma 631 stron czyta się bardzo szybko . Nie wciąga niestety od samego początku ponieważ pierwsze 60 czy 70 stron to była nuuuuuuuda (niestety) . Na szczęście po przejściu przez "flaki w oleju" wkracza się w pełen nienawiści do kobiet świat . W powieści tej głównym wątkiem jest zagadka : KTO ZABIŁ HARRIET . Do strony 500 jesteśmy nieświadomi tego co tak naprawdę się stało i czy faktycznie ta dziewczyna nie żyje . Gdy odkrywamy po trochę zagadkę jesteśmy przerażeni . Nigdy nie spodziewałbym sie jak potoczą się losy głównych bohaterów i samej poszkodowanej . Nie wiem jak wy ale ja nie mogłem uwierzyć w to co się stało! Nigdy bym nie pomyślał ,że tak to się właśnie skończy . To znaczy ,ze książka musi być naprawdę dobra . Najlepsze jest to kiedy właśnie nie możemy się domyśleć kto , co i dlaczego?Według mnie książka jak najbardziej warta przeczytania . Jeszcze chyba ,żadna tego gatunku powieść nie wciągnęła mnie tak jak ta . Chciałbym wam choć część opowiedzieć ale wtedy będziecie wiedzieli za dużo . Nie mogę powiedzieć na ten temat nic :/ Dlatego nie ma co tylko kupować :) Nie zawiedziecie się na pewno :) Są trzy tomy tego autora i najlepiej czytać po kolei . Ta ,którą opisuje to właśnie I tom :) Więc nie czytajcie więcej tylko lećcie ile sił w nogach i kupujcie :) 
Jak zawsze na końcu postów życzę Wam miłego czytania i równego zaskoczenia jakiego doświadczyłem ja :) Pozdrawiam serdecznie .  

5 komentarzy:

  1. Książka zrobiła na mnie bardzo duże wrażenie, czego niestety nie mogę powiedzieć o drugiej części serii... Zdania są podzielone, w każdym razie mnie bardziej podobała się właśnie ta:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię "Madziusia" :) Nie wiem jaka jest druga i trzecia część ale powiem tylko tyle ,że najczęściej tak jest ,że każda kolejna jest gorsza a najlepsza jest ta pierwsza cześć . Dotyczy to i filmów i niestety książek . Znajomi i ludzie ,z którymi rozmawiałem mówili ,że druga i trzecia część też jest dobra . NA pewno jak przeczytam to o tym napisze. Na razie jestem w trakcie czytania Dana Browna Inferno :) Pozdrawiam Cie serdecznie :)

      Usuń
  2. Mnie niestety nie udało się przebrnąć przez pierwsze strony i oddałam z powrotem do biblioteki. Nie podoba mi się ://

    http://wieczniezaczytanatenshi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo sobie obiecuję po tej książce, aktualnie u siebie mam drugi tom.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tą książkę polecało mi już kilka osób i jestem pewna, że sobie jej nie odpuszczę:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy oddany komentarz. Jest to dla mnie niezwykła motywacja do dalszego działania ;)