poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Zaczytane Dożynki

Przed wczoraj odbyły się dożynki gminne w Gronowie :) Świetna zabawa (typowa wiejska potupaja)
Mimo ,iż do domu wróciłem nad ranem ,wystarczyło mi sił aby poczytać .
Zabawa zaczęła się od 20 lecz całe dożynki od 14.00 (mszy świętej) .Miałem wrażenie ,że wioska nie zintegruje się aż tak aby udekorować tak pięknie nasze ulice :) Jednak myliłem się . Ozdoby i manekiny były przepiękne . Przedstawiam więc zdjęcia z dekoracji Dożynek Gminnych :))










Oto przedstawiam wam Staszka leżącego na hamaku przed domem pewnej Pani :P








Tutaj natomiast widzimy Helenkę . Żonę Pana Staszka ,która pilnuje aby nikt nie podrywał przystojniaka :>




Na tym obrazku ukazuje się rodzinka świętująca razem z nami to święto :) Czekają właśnie na imprezę która za kilka godzin się odbędzie .
Od lewej: Wandzia , Ulka,Zdzisław :P




A tu widzimy trwający konkurs na najlepszą ozdobę dożynkową . Jak uważacie ,która jest najlepsza ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy oddany komentarz. Jest to dla mnie niezwykła motywacja do dalszego działania ;)