środa, 14 sierpnia 2013

Trójmiasto





Gdy wyjeżdżałem do Trójmiasta na wakacje zastanawiałem sie jakie dwie książki wziąć . Postanowiłem ,iz wezmę:
1.Ręka Mistrza (Stephen King)
2.Dotyk Przeznaczenia(Chuck Wendig)
Niestety King okazał się zbyt ciężki na wakacyjne czytanie na plaży . Na szczęście gdy staliśmy na postoju w Poznaniu dostrzegłem na stacji straganik z tanią książką . Od razu podbiegłem do stoiska i moja uwagę przykuła książka Wariant(Robison Wells) Nie wiedziałem czy na pewno to będzie odpowiednia książka (czyli lekka) żeby ja przeczytać . Jak sie okazało ,gdy tylko otworzyłem pierwszą stronę ,zatraciłem sie w niej . Po prostu oderwałem się od rzeczywistości i z zapartym tchem czytałem i nie mogłem się doczekać finału całej akcji . Książka ta opowiada o nastolatku ,który był w domu dziecka i w internecie znalazł ogłoszenie o szkole ,która jak pomyślał byłaby spełnieniem jego marzeń . Więc wyjechał do szkoły bez najmniejszego namysłu . Okazało sie jednak ,że w szkole nie ma żadnych nauczycieli ani nikogo kto pilnowałby tych dzieci . Nie było ich dużo lecz byli podzieleni na 3 grupy i niestety główny bohater musiał wybrać jedna z nich . Książka jest naprawdę dobra i godna polecenia . Mówi o miłości, rozstaniu,cierpieniu i strachu . Do tej pory nie wiedziałem ,że jest możliwe napisać książkę  o typie : Romansu,Komedii,Horooru i psychologii . To wszystko dzieje sie w tej książce . Wszystkim ,którzy chcą ja przeczytać niech nie tracą czasu tylko zaczna a ja z mojej strony życzę im udanej lektury .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy oddany komentarz. Jest to dla mnie niezwykła motywacja do dalszego działania ;)