czwartek, 15 sierpnia 2013

Rihanna








Kupiłem przez internet Nieautoryzowaną biografię Rihanny . Powiem Wam ,że nie zawiodłem się na niej . Jest ona napisana bardzo lekko więc nie ma czasu na nude podczas czytania . Oprócz tego czyta się ją bardzo szybko co ma swoje dobre i złe strony (pewnie każdy wie o czym pisze ) Wiele można się dowiedzieć o przeszłości piosenkarki i trzeba przyznac ,że miałą dziewczyna pecha . Ale jak widać nie poddała się i dąży do pełnej sławy i sukcesu jakiego osiągnęła Whitney Houston :)
Mam nadzieje ,że wam również się spodoba lecz muszę przyznać ,że po przeczytaniu recenzji na różnych stronach miałem mieszane uczucia . Nie wiem jak wy ale ja jestem zadowolony z powodu wydania tej biografii . Niby nieautoryzowana ale naprawdę ma sie wrażenie jak by to własnie ona to pisała .
Rihannę zacząłem lubić przy jej płycie Rated R gdy wyszedł jej piękny krążek Russian Roulette . Naprawdę ta piosenka przypadła mi do gustu i stwierdziłem ,że piosenkarka a także teraz moja idolka ma świetny wokal . Gdy dowiedziałem sie o koncercie w Gdyni szybko kupiłem bilety z przyjaciółmi i pojechaliśmy . Było super . Po powrocie dowiedziałem sie ,że wychodzi biografia . Także nie czekając ani chwili dłużej zamówiłem upragnioną lekturę i się cieszę z tego powodu nawet bardzo .
POZDRAWIAM

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy oddany komentarz. Jest to dla mnie niezwykła motywacja do dalszego działania ;)