poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Przedstawiam wam kolejny stosik zawierający książki bliskie mojemu sercu ze względu na historie w nich opisaną . Mam nadzieję ,że szybko je przeczytam z powodu zapewnienia mocnych wrażeń od Autora.







Zaopatrzony w te książki czuje się jak na razie zaspokojony :)
Od góry :
1. Chłopiec w pasiastej piżamie
John Boyne
2.Marina
Carlos Ruiz Zafon
3.W najciemniejszym kącie
Elizabeth Haynes

                                                      A teraz patrzcie i podziwiajcie :))


5 komentarzy:

  1. pozazdrościć chłopca w pasiastej piżamie :) resztę mam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę, a więc jednak jest i Marina. (Czemu tak późno..)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marina jest jest . Znaleźć jej nie mogłem :/ Ale tylko ujrzałem to kupiłem :))

      Usuń
  3. Na samym początku bardzo dziękuję Tobie za miły komentarz od Ciebie, który ukazał się na moim blogu. Postanowiłam odwdzięczyć Ci się. Pierwszy raz trafiłam na chłopaka, który prowadzi bloga i na dodatek o książkach. Podziwiam. :'3 Nie ukrywam, że zaskoczyłeś mnie tym. Kocham książkę ' Chłopiec w pasiastej piżamie '. Ta historia bardzo mnie wzruszyła. Oglądałam film i czytałam książkę, ale moje serce jednak podbiła książka. :')

    Ukłony.
    ~ SoHipsta
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie skończyłem czytać chłopca w pasiastej piżamie i zaraz przechodzę do recenzji . Dziękuje za miłe słowa bo dzięki właśnie takim komentarzom wiem po co to robię :)

      Usuń

Dziękuję za każdy oddany komentarz. Jest to dla mnie niezwykła motywacja do dalszego działania ;)