środa, 28 sierpnia 2013

Prezentowa Zakładkowa






Witam wszystkich :)
Przedwczoraj dostałem prezent od mojej koleżanki .
Nie wiem jak to nazwać ponieważ niby to przypomina żabe ale ma kły :P



Jest to ręcznie zrobiona zakładka do książki
jak widać na zdjęciach jest ona narożna .
Bardzo mi się spodobała . Jest tak fajna ,iż teraz każda książkę zaznaczam właśnie tym stworkiem  :)


Świetnie dopasowana do każdej książki . Jeszcze koloru zielonego :)

Dziekuje Ci za zakładkę i za sprawienie mi ogromnej radości z tego prezentu . Dziekuje Dziękuje Dziękuje







A tu jeszcze parę słów od autorki :)
"Dla Krystiana od Roksany . Niech się dobrze czyta" :)
Jeszcze raz bardzo dziękuje :D

1 komentarz:

Dziękuję za każdy oddany komentarz. Jest to dla mnie niezwykła motywacja do dalszego działania ;)