czwartek, 15 sierpnia 2013

Moje książki teraz czyli lato 2013 r










Teraz mój księgozbiór wygląda zupełnie inaczej . Jest już 29 książek . 2 nie ma na obrazku bo są u mojej kuzynki :)
Brakuje :
Anioły i Demony (Dan Brown)
Więzień Nieba(Zafon)
Moim zdaniem mam ich więcej ale i tak wydaję się mało . Chce więcej i więcej ale niestety na więcej mnie już w tym miesiącu nie stać bo już przechulałem większość pieniędzy na książki :)
Niestety teraz zostało mi czekać do października kiedy kupie sobie Dana Browna Inferno bo na razie jest tylko w wersji Anglojęzycznej :(
                                                                                                                POZDRAWIAM !

1 komentarz:

  1. Brown, Coben, Zafon, King. Dodaj tam jeszcze kilku polskich klasyków i włamię się do Twojej biblioteczki :)
    http://qltura.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy oddany komentarz. Jest to dla mnie niezwykła motywacja do dalszego działania ;)