czwartek, 15 sierpnia 2013

Mój cudowny Zafon


Po prostu po przeczytaniu książki Więzień Nieba zakochałem się w tym autorze . Pisze on książki z taką pasją a ja czytam jego książki z takim zainteresowaniem ,że nie mogę przestać myśleć o tych lekturach ,które zostały mi jeszcze do przeczytania a tak bym chciał już wszystkie naraz je otworzyć i czytać równocześnie . Zdjęcia przedstawiają 5 książek jego autorstwa .




1.Gra Anioła ,która jest w grubej okładce dzięki czemu
 jeszcze bardziej się mnie podoba .
2.Światła września . Tej książki jeszcze nie przeczytałem ale mam nadzieje ,że szybko zacznę .
3.Książę mgły ,którą właśnie skończyłem czytać i jestem zaskoczony ,że kiedyś pisał on Horrory bardziej dla młodzieży .
4.Pałac północy również mnie przeczytana lecz nie ma się co martwić ponieważ te książki są tak cieniutkie a to jeszcze poketówki więc jak tak sobie usiądę to w jeden dzień pójdzie
5.Cień wiatru , podobno bardzo dobra książka , jeszcze lepsza od Więzień nieba . Muszę jednak teraz przeczytać coś lżejszego aby zasiąść do porządnej lektury . Już nie mogę się doczekać kiedy będę mógł zrecenzować te książki .
A teraz podziwiajcie zdjęcia moich kochanych książek bliskich mojemu sercu <3

17 komentarzy:

  1. Hej! Bardzo ładny wygląd bloga ;) Poza tym blog bardzo ciekawy ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. hm ... nie czytałam żadnej z tych książek ... T.T muszę to nadrobić ^^
    zgadzam się z Ayesha, masz ładny wygląd bloga ^.-

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczę, tak strasznie chciałabym przeczytac "Więzień nieba". Już odkąd się pojawiła w Polsce, ale nie mam okazji. Zaraz, czy ja jej nie widzałam w bibliotece? o.o Ale jestem głupia, ze jej nie wzięłam. Niekiedy po prostu jestem głucha na głos mojego mózgu. Masz bardzo fajnego bloga, będę wpadac częściej!
    chodnikiem-wszystkiego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ALE BZDURY! Zacznijmy od tego, że "Cień wiatru", "Gra anioła", "Więzień Nieba" i czwarta nie wydana książka, to CYKL!! - "Cmentarz Zapomnianych książek"
    Jako fan tego autora powinieneś o tym wspomnieć, prawda? Jednak jak widzę sam nie posiadasz takiej wiedzy i na dodatek wprowadzasz w błąd innych!
    Poza tym (z tego co widzę) wciąż nie przeczytałeś pierwszej książki dla młodzieży Zafóna wydanej w Polsce w 2009 roku - "Marina".
    Dodatkowo cykl "Trylogia mgły" (czyli "Książę mgły", "Pałac Północy" oraz "Światła września") zostały napisane później, nie wcześniej od książek napisanych przez Zafóna dla dorosłych. Tej wiedzy również nie posiadasz i piszesz to co Ci przyjdzie do głowy, wprowadzając w błąd resztę.
    JESTEM BARDZO ZAWIEDZIONA TYM BLOGIEM, WESZŁAM BO ZAUWAŻYŁAM "GRĘ ANIOŁA" NA ZDJĘCIU, A TUTAJ TAKI SZOK...
    POPRACUJ NAD NIM, WYGLĄD JEST OKEJ, PODOBA MI SIĘ, ALE BŁĘDY I LITERÓWKI W POSTACH SĄ OGROMNYM MINUSEM.

    KAŻDY SZANUJĄCY SIĘ BLOGGER ZWRACA DOKŁADNIE UWAGĘ NA SWOJE POSTY, ZANIM JE DODA!!! POMYŚL NAD TYM, POZDRAWIAM.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam bardzo a gdzie ja w tym poście napisałem ,że nie są z cmentarza zapomnianych książek ? Przeciez jak czyta się jego książki to na pierwszej stronie jest to napisane . Po drugie nie napisałem również ,że trylogia mgły zastała napisana wcześniej . Gdzie ty to wyczytałaś ? I nie wprowadzam ludzi w błąd ponieważ tu niema napisane nic związanego z tym co ty napisałaś:/

      Usuń
    2. PO PIERWSZE ANIU KOLEGA NIE NAPISAL NIC NA TEMAT SERII CMENTARZA ZAPOMNIANYCH KSIAZEK, ANI O TYM KTORE KSIAZKI BYLY PIERWSZE A KTORE DRUGIE.
      PO DRUGIE NIE MA NIC NA TEMAT JEGO KSIAZKI MARINY, I JESTEM PEWNA ZE KOLEGA WIE O TYM IZ BYLA TO JEGO PIERWSZA KSIAZKA,A POZA TYM NIE JEST NIGDZIE NAPISANE ZE JESLI AUTOR POSIADA ILES TAM KSIAZEK TO TRZEBA JE CZYTAC W ATKIEJ KOLEJNOSCI JAK JE NAPISAL !!! MOZE SOBIE ZACZAC CZYTAC OD KSIAZE MGLY POPRZED WIEZIEN NIEBA A SKONCZYC NA MARINIE !! WIEC RPOSZE TU BEZ TAKICH KOMENATRZY KTORE ZUPELNIE NIE MAJA ZADNEGO SENSU I POTWIERDZENIA TWOICH SLOW ! JESTES ZALOSNA I NIE MASZ POJECIA O TYM CO PISZESZ ! ZASTANOW SIE A POZNIEJ KOGOS OCZERNIAJ !

      Usuń
  5. Nikogo nie oczerniam? Widze tutaj mnostwo bledow, a jako fanka C.R.Z. strasznie mnie to denerwuje? Nie napisalam, ze ksiazki trzeba czytac w kolejnosci wydania, jednak cykle w niektorych momentach nawiazuja do poprzednich ksiazek, dlatego jesli juz komus cos przedstawiamy, a sami nie czytamy w kolejnosci powinno sie o tym wspomniec, czyz nie? Poza tym juz napisalam, ze sa literowki w poscie, a szanujacy sie blogger tak niedokladnych postow nie dodaje. ;) Moj komentarz zostal napisany wg mojej opinii po przeczytaniu tego posta, w 100% opiera sie to na nim i nie widze w swojej wypowiedzi niczego zlego. Bez spiny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DOBRZE, ALE POWIEDZ MI GDZIE TU KOLEGA NAPISAL ZE " TRYLOGIA MGLY " ZOSTALA NAPISANA NA POCZATKU.
      JA OSOBISCIE CZYTAM ZAFONA, POSIADAM WSZYSTKIE Z CZESCI Z TEJ TRYLOGII, I CZYTAJAC OPISY KSIAZKI NIE MA NAWET CIENIA POWIAZANIA MIEDZY TYMI FABULAMI I NIE TRZEBA ICH CZYTAC W TAKIEJ KOLEJNOSCI JAK ZOSTALY NAPISANE.
      TWOJA OPINIA ZOSTALA POPARTA DZIWNYMI FAKTAMI KTORYCH PO PROSTU W TYM POSCIE NIE MA TAK SAMO JAK W INNYCH POSTACH TEGO BLOGGERA. ZASTANOW SIE NAD TYM CO CZYTASZ I CO PISZESZ A POZNIEJ KOMUS UBLIZAJ.

      Usuń
  6. DZIEWCZYNO WYPISUJESZ MI O TYM ,ŻE POWINIENEM WIEDZIEĆ ,ŻE TO JEST SERIA CMENTARZA ZAPOMNIANYCH KSIĄŻEK . NIE WIEM O CO CI CHODZI ALE ANI NIE WSPOMNIAŁEM ,ŻE TO NIE JEST CYKL ANI NIE WSPOMNIAŁEM ,ŻE TO JEST CYKL . STĄD WŁAŚNIE MOJA I KOLEŻANKI REAKCJA BO NIE POWINNAŚ TEGO PISAĆ . CHYBA ,ŻE BYM O TYM WSPOMNIAŁ A O TYM NIE BYŁO NIC :/A TY MI TU PISZESZ ,ŻE WPROWADZAM LUDZI W BŁĄD ? W CZYM WPROWADZAM BO NIE WIEM ? PISZESZ RÓWNIEŻ ,ŻE TRYLOGIA MGŁY ZOSTAŁA NAPISANA PÓŹNIEJ A NIE WCZEŚNIEJ . DLACZEGO MI PISZESZ TAKIE RZECZY SKORO NIC O TYM NIE WSPOMNIAŁEM . I JAK PISZE CO MI DO GŁOWY PRZYJDZIE SKORO TUTAJ JEST TYLKO OPIS KSIĄŻKI I MOJA RECENZJA . NIE MA NIC NA TEMAT PIERWSZEJ CZY DRUGIEJ KSIĄŻKI A TY MI TU WYPISUJESZ TAKIE RZECZY . I ZASTANAWIAM SIĘ NAD DODANYM POSTEM A NIE TO CO TY ODNOŚNIE KOMENTARZA ,BO ALBO BYŁAŚ PIJANA PISZĄC TO ALBO NIEWYSPANA LUB ŚPIĄCA :/ POZDRO !

    OdpowiedzUsuń
  7. 1) "że kiedyś pisał on Horrory bardziej dla młodzieży ." - sugeruje to, ze najpierw zostaly napisane ksiazki dla mlodziezy, jest odwrotnie. ;)
    2) zgadzam sie, ze akurat cykl "Trylogia mgly" nie ma miedzy soba powiazac, jednak "Cmentarz zapomnianych ksiazek" ma miedzy soba powiazania. Dlatego warto o tym wspomniec, bo ktos moze sie sugerowac kolejnoscia tutaj opisana.
    3) Ja nikomu nie ublizam. Jedynie krytykuje, wyrazajac swoja opinie - to cos innego.
    4) Wlasnie zwrocilam uwage ze NIE NAPISALES nic o tym. Skoro juz bierzesz sie za opisywanie ksiazek Zafóna powinienes o tym napisac.
    5) Jesli ktos tu kogos obraza/ubliza komus/oczernia kogos to nie ja, a enoug slowami: "JESTES ZALOSNA" oraz kolega Krystian slowami: "BYŁAŚ PIJANA".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poza tym wciaz widze tutaj bledy, zaden "recenzent" nie robi bledow jezykowych. ;)

      Usuń
    2. DZIEWCZYNO JAKIE TY MASZ PROBLEMY ZE SOBA. CIAGLE KRAZYSZ WOKOL JAKISCH LITEROWEK KTOREGO PRAKTYCZNIE NIKOGO NIE INTERESUJE, JAKBYS NIE ZAUWAZYLA KOLEGA DOPIERO CO ZACZYNA BLOGOWANIE, WIEC NIE WIE DOKLADNIE CO I JAK, ALE Z CZASEM SIE NAUCZY, NIKT NIE JEST NA POCZATKU IDEALNY.
      A CO DO CMENTARZA ZAPOMNIANYCH KSIAZEK!!!!!
      SKORO JESTES TAKA FANKA ZAFONA TO DLACZEGO NIE WIESZ ZE TA SERIE MOZNA CZYTAC W OBOJETNIE JAKIEJ KOLEJNOSCI !!!!!!!!!!!!!!!!! OJEJ PRZEPRASZAM TY WIESZ LEPIEJ NIZ SAM AUTOR. JESLI POSIADACH CHOCIAZ JEDEN EGZEMPLARZ KSIAZKI Z SERII CMENATRZA ZAPOMNIANYCH KSIAZEK TO PROSZE WEZ JA DO SWYCH RACZEK I PRZECZYTAJ PIERWSZA STRONE KSIAZKI GDZIE JEST NAPISANE NA TEMAT CMENTARZA ZAPOMNIANYCH KSIAZEK !!!!!!!!!!!!!

      Usuń
    3. Pozwolę się wtrącić, bo jestem świeżo po lekturze Gry anioła. Wiem, że wraz z Cieniem wiatru i Więźniem nieba tworzy cykl wydawniczy. Choć naprawdę chciałabym wiedzieć, co te trzy książki łączy poza tematem książek i umiejscowieniem ich w Barcelonie, nie wspominając o filozoficznych przesłaniach. Dla mnie ten cykl, to bardziej seria niż cykl, bo fabuła nie jest ze sobą ściśle związana. W żadnej kolejności jedna część nie wynika z drugiej. No chyba, że Więzień nieba w jakiś sposób łączy bohaterów z dwóch poprzednich książek...

      PS. Brak ogonków to też literówki.

      Usuń
    4. Gra Anioła nie ma zupełnie powiązania z resztą książek, natomiast Więzień Nieba jest kontynuacją Cienia Wiatru, dalsze losy Daniela Sempere z Beatriz oraz opowieść jego przyjaciela Fermina.

      Usuń

Dziękuję za każdy oddany komentarz. Jest to dla mnie niezwykła motywacja do dalszego działania ;)