środa, 7 sierpnia 2013

Cyfrowa Twierdza


Błyskotliwy technothriller. NSA konstruuje potężny superkomputer, pozwalający złamać każdy szyfr metodą brutalnego ataku. Dzięki niemu amerykański wywiad może czytać komunikaty przesyłane przez terrorystów i szpiegów, oraz udaremniać ich plany. Genialnemu japońskiemu kryptologowi udaje się stworzyć nie dający się złamać szyfr nazwany Cyfrową Twierdzą. Grozi, że przekaże go do publicznego użytku. Susan Fletcher, piękna matematyczka pracująca dla NSA, prowadzi dramatyczny wyścig z czasem, by ocalić agencję, zdemaskować zdrajcę w jej szeregach i odkryć szczegóły planu, którego celem jest zniszczenie banku danych wywiadowczych USA. Stawką jest jej życie... i życie mężczyzny, którego kocha.

Co by o tej książce napisać . Na pewno jest to technothiller. Bardzo dużo w tej książce liczb,cyfr i innych numeracji . Komputery i liczby nic więcej . Akcji niestety mało choć nie można powiedzieć ,że w ogóle . Nie wiem ale jakoś ta książka do gustu mi nie przypadła z tego może względu ,że właśnie za dużo w niej było tych liczb !  Niestety nie każda książka jest idealna ale mogę ja polecić wszystkim matematyką i fizyką oraz hakerom :) Pozdrawiam 


Kupiłem tę książkę przed wyjazdem do warszawy do szpitala . Spędziłem w nim tydzień i tylko ta książka kojarzy mnie się z tym miejscem :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy oddany komentarz. Jest to dla mnie niezwykła motywacja do dalszego działania ;)