wtorek, 27 sierpnia 2013

Cień wiatru






Właśnie dziś  dokończyłem czytać tę książkę . Jak pamiętacie kupiłem ja w biedronce i zapłaciłem za nią tylko 7.99 zł ale zajmijmy się jednak recenzją :)
Jak wiecie ,zazwyczaj tanie książki , na przecenach , w promocji i właśnie w marketach nie są dobre . Na moje szczęście ja trafiłem na książkę ,którą na pewno zapamiętam, będę wspominał i kto wie ,może przeczytam ją kiedyś jeszcze raz przeczytam . Gdy zacząłem czytać i wgłębiać się w treść małych literek(ze względu wydania kieszonkowego) nie miałem odczucia ,iż coś jest w niej nudnego . Po prostu od początku do końca książka jest przepięknie napisana . Zawiera bogate wyrazy oraz wiele ciekawych i znaczących w życiu człowieka cytaty . Miedzy innymi takie jak :

"Nie ma martwych języków , są tylko uśpione umysły" , 
"Są rozczarowania przynoszące zaszczyt tym,którzy są ich przyczyną" , 
"Bóg nam daje życie ,ale rządzi światem diabeł" , 
"Czas im bardziej jest pusty, tym szybciej płynie" , 
"W moich szczeniackich snach mieliśmy być zawsze parą uciekinierów, galopujących na grzbiecie książki, gotowych gnać przed siebie poprzez światy fikcji i marzeń z drugiej ręki"

Jak widać po samych cytatach książka musi być świetna :)
Do samego końca nie dowiedziałem się niczego . Dopiero na samym końcu wszystko wyszło na jaw ,oprócz tego w wielkim stylu . Słyszałem na temat tej książki jak najlepsze opinie i już tak słodzili ta książkę ,że w końcu nie urzekła mnie już do granic możliwości . Mimo wszystko nie mogę powiedzieć ,że jest zła bo jest dobra . Już nie będę więcej zdradzał i pisał o niej ponieważ nie chce aby to się skończyło tak jak u mnie .
Pozdrawiam wszystkich czytelników Zafona . :)

15 komentarzy:

  1. Hm... zainteresowałeś mnie, bo od dawna poszukuję jakieś dobrej książki :)
    www.titkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to nie ja mam zachęcac tylko mój blog ^^
      po za tym dziekuję za miłe słowa :)
      Byłem na twoim blogu i jest świetny jeśli chodzi o ta tematykę . Pozdrawiam :D

      Usuń
  2. Książka naprawdę warta przeczytania :) ogólnie nie czytam książek, ale co do Zafon'a to mogłabym przeczytać wszystkie książki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja juz mam wszystkie i jestem z sibie dumny :))

      Usuń
  3. może skusze się przeczytać :)
    zapraszam
    http://wet-streets.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna książka, może przeczytam.

    A tak po za tym nasz fajny nagłówek.

    http://sandra2413089.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy blog,będę wpadać.A co do książki, jest świetna, może jak gdzieś znajdę to przeczytam.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://nasze-pomysly.blog.pl/
    i mojego brata http://sport-mania.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. NIE MA CO . KSIĄŻKA JEST ŚWIETNA ALE WASZE KOMENTARZE TEŻ . DZIĘKUJE ZA MIŁE SŁOWA :)))

      Usuń
  7. świetna książka, jedna z najciekawszych jakie czytałam :-)
    http://lajtowyblog.blogspot.com/ - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tę książkę na wymianie upolowałam, w bardzo ładnym wydaniu. Na razie czekam, aż będę mieć dość wolnego czasu na spokojne czytanie. / z tymi cytatami nie zawsze tak jest. Ja np. cytaty z dzieł Coelho lubię, a za samymi książkami nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zafón moim mistrzem *__*. To książka, która najbardziej wpłynęła na moje życie.
    http://papierowyaniol.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moje może nie wpłynęła aż tak na moje życie ale na pewno zmieniła mój pogląd na rzeczywistość. Jego książki mają w sobie coś niesamowitego, coś co bardzo pobudza nasz umysł do dalszego działania. Nie potrafię nawet dobrze opisać tego co czuje po przeczytaniu jego powieści :)

      Usuń
  10. zaczęłam i nie skończyłam :( wiem błąd, ale teraz sobie o nim przypomniałam i niebawem naprawię :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy oddany komentarz. Jest to dla mnie niezwykła motywacja do dalszego działania ;)