środa, 28 sierpnia 2013

Chłopiec w pasiastej piżamie

Opis))
Niełatwo streścić historię o chłopcu w pasiastej piżamie. Powiedzmy, że jest ona przypowieścią o naturze zła, które rodzi się w umysłach porządnych ludzi. Jest to podróż edukacyjna do granic poznania. Podróżnikiem jest dziewięcioletni Bruno, syn komendanta obozu koncentracyjnego, który odkrywa świat podzielony drutem kolczastym. Po drugiej stronie ogrodzenia spotyka chłopca, ubranego w pasiastą piżamę. Pogawędka z rówieśnikiem przeradza się w rytuał spotkań..






Gdy zauważyłem fragment filmu (sama końcówka) to od razu się wzruszyłem i miałem nadzieję ,że jest też książka . Jak się okazało nie musiałem długo szukać aby się dowiedzieć ,ze taka istnieje .
Po weekendzie postanowiłem ją kupić . Musiałem obejść dwie księgarnie bo nie było jej nigdzie . W trzeciej patrze i jest ! Od razu obejrzałem książkę z każdej strony :) Po paru chwilach kupiłem bez zastanowienia i w powrocie do domu autobusem zacząłem już ją czytać . Bardzo szybko czyta się tę książkę dlatego gdy dojechałem do domu miałem przeczytane prawie 40 stron ! "Niestety i stety" w domu czekała na mnie jeszcze książka do skończenia "Cień wiatru" Zafona ,którą jak najszybciej postanowiłem przeczytać . Po skończeniu od razu wziąłem do ręki moją upragniona od początku weekendu lekturę (może nie lekturę tylko lekturkę ) ze względu na małą ilość stron bo zawiera tylko 200 stron :( I to właśnie nie było fajne w tej książce ponieważ nie zdążyłem się jeszcze zapoznać dobrze z tą książką i oczywiście głównymi bohaterami a tu patrze ostatnie strony :/ No niestety :( Ale nie można powiedzieć ,że książka jest zła bo jest bardzo dobra . Tylko ten jeden minus . Jutro oglądam film więc zobaczę co lepsze ale pewnie książka jak za każdym razem :) Książka na pewno znajdzie się w mojej pamięci na długo z tego względu ,iż opowiada tę historię mały chłopczyk ,zaledwie 9 letni i wgłębia nas w ten przerażający świat pełen okrucieństwa i grozy . Mam nadzieję ,że wam również książka przypadnie do gustu i nie będziecie żałować kupna a co gorsze straconego czasu . Pozdrawiam wszystkich czytelników bardzo serdecznie :)

4 komentarze:

  1. bardzo ciekawy pomysł na bloga i fajny styl pisania :) książki nie czytałam, ale wydaję się niezła, jednak nie moja tematyka XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię serdecznie na moim blogu . Staram się pisać jak najlepiej choć jeszcze nie do końca mi to wychodzi . Myślę ,że z czasem dostane wprawy :) A jaka jest twoja tematyka jeśli można wiedzieć ?

      Usuń
  2. Ciekawy pomysł na bloga...
    Lubię takie....Myślę,że będę tu zaglądać częściej...

    Skom? http://my-summer-and-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. nominuję cię to Libster Blog Award !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy oddany komentarz. Jest to dla mnie niezwykła motywacja do dalszego działania ;)